DefneHiraa Öncelikle herkese merhaba 👋 bebeğim 7 buçuk aylık gelişim olarak iyi 3 aylıktı döndü 5 aylık oturdu şuna emekliyor ama uykusunda hiç dönmüyor tabi bu şuan için iyi bişey belki ama merak ediyorum normal mi bu durum
Rzgr DefneHiraa bilemedim ama bence iyi birsey yani. Oglum o kadar cok dönuyor ki besigini hic kullanmadan kaldirmak zorunda kaldim saat yonunde dönüyor ve dönerken uyaniyor. Yere yatak yaptik mecburen. Dönerken aciliyor. Asla örtunmuyor. Butun gece kalkip örtüyorum. Bu kadar dönmese keske.🙄🙄🙄
asocialmom DefneHiraa 6 aylık kızım 4 aylıktan beri dönmekten uykusu bölünüyor sürekli 😫 siz çok şanslısınız
[silindi] DefneHiraa biz şuan 3ayligiz bazen yanımda yatiriyorum kısa süreli ayaklarını yüzümde buluyorum 2.5aylikken dönmeye başladı..biz baya hızlı ilerliyoruz şimdiden kalkmak için çabalıyor popusunu sürterek geri geri gidiyor o kadar saskinim ki .her bebek farklıdır illaki
Ervamoms Rzgr aynı benim kızda öyle bir donuyor ki artık yerde yatmaktan benim belim agridi bi çözüm yok galiba
biryavuzkusu Rzgr belki dönerek uyumayı sevmiyordur 😂 benimkide 6. Ayda dönmeye başladı ve kafasını beşiğe çarpıp uyanıyordu. Yere yatak yapıncada yataktan çıkıp yerde uyuyordu 😂 bende park yatak aldım onda rahat uyuyor şimdi fileli olduğu için çarpıp uyanmıyor.
Oyku123ss11 7 aylik kizim bizimkide cok donuyo besikte yuz ustu donup kafayi kaldiriyo uyaniyo dondugu icin ustu genelde acik olyo ben kapatsamda o aciyo keske donmeden uyusa onceden donmeden uyuyodu ama simdi yataga koydugum gibi bulamiyorum
Rzgr biryavuzkusu bizimki park yatakti. Babamiz gece mesaisinde oldugunda yanima alayim en azindan kalkip ortmem daha kolay olur dedim inanin koca yataga sığışamıyoruz. Ayaklari yüzümde duruyo
DefneHiraa Ya sanırım herkes de var bu dönme ama benimkin de niye yok ki böyle olunca evham yapıyorum
biryavuzkusu DefneHiraa normal zamanda hareketli diyorsunuz bence hemen evham yapmayın isterseniz doktora gittiğinizde sorun ama bence bir problem yoktur
biryavuzkusu Rzgr evet bebekler biraz deli yatıyor bizimki uyurken emekleyip geri yatıyor 😂 herkes uyandı sanıyor ama uyuyor aslında. O yüzdrn yanımda yatırmıyorum uyurken allah korusun duymam düşer diye
DefneHiraa [silindi] benimki de öyle canım 3 aylıktı dönmeye başladığında sadece uykuda hareketsiz o kadar
DefneHiraa [silindi] benimki de öyle canım 3 aylıktı dönmeye başladığında sadece uykuda hareketsiz o kadar
DefneHiraa [silindi] benimki de öyle canım 3 aylıktı dönmeye başladığında sadece uykuda hareketsiz o kadar