Merhaba, 9 aylık bebegim uzun zamandır istemediği şeyleri belli ediyordu kaçarak veya ağlayarak ama şu sıralar çığlık atmaya başladı ama öyle böyle bir çığlık değil. Çok rahatsız edici bir çığlık atıyor. Nasıl tepki verilmeli böyle.bir durumda. Bu aralar dişten sanırım, yere bıraktığım an yine o çığlığı atarak ağlıyor beni al diye. Bazen alıyorum ama bazen öyle öyle alışacak diyerek bırakıyorum bir iki ağlıyor sonra devam ediyor oynamaya. Çaresiz hissetmesini de istemiyorum böyle bir durumda. Doğru mu davranıyorum emin değilim ileriye dönük güven ve özgüven sarsıcı bir şey olmaması için nasıl davranılmalı sizce?