hilaldorukk Merhabalar oğluma 1 yaşından önce 2 doz bexsero ve nimenrix aşısı yaptırmıştık hatırlatma dozlarını ne zaman yaptırmam gerekiyor acaba bilgisi olan var mı ya da illa yaptırmak şart mı hatırlatma dozlarını?
Purposeless hilaldorukk ben iki yaşında yaptırmıştım kimse bana hatırlatma dozu vs demedi ilk defa duyuyorum
Storymoon hilaldorukk hatırlatma dozu yok 1 yaşından önce olduysa 6 doz aşısı oluyor toplamda biz 1 yaşından sonra olduk 4 doz oldu toplamda
Yasmnnnn hilaldorukk kızım 3. Ve 5. Aylarda oldu. 2. Doz aralık ayındaydı doktor seneye aralık ayında hatırlatma dozu yapılsın dedi oda sadece nimenrix içindi sanırım
hilaldorukk Purposeless sanırım 1 yaş sonrası yapılanlar tek doz ama 1 yaş öncesi yapılanlarların hatırlatma dozu da var
sadeturkvatandasi Storymoon 6 doz olduğuna emin misiniz? Biz 1 yaştan önce başladık toplam 5 doz yaptırdık ve doktor bitti dedi. İnternettede 5 doz yazıyor.