birmelekannesi__ gerçekten kulağa ütopik geliyor olabilir ama daha derinlemesine araştırmanızı öneririm. Mesela havalenin yüksek ateşten dolayı değil de ateşin bir anda yükselmesinden kaynaklı olduğunu söylüyor. Ki 38 derece ateşle havale geçiren de var 40-41le hiçbir şey olmayan da var. Bu da ateşin hızlı bir şekilde yükselmesiyle alakalı. Çoğu havale de ateşi düşürmeye çalıştığımız için oluyor. Anlık olarak ateşi 37ye dusuruyoruz müdahale ederek ama vücudun o ateşi yükseltmesi lazım ki savasabilsin, bu durumda ateş daha şiddetli yükselmeye başlıyor sonuç havale… Aslında temel başlık beslenme. Vücudumuzu tanımıyoruz, organlarımızı tanımıyoruz, işleyişini kavrayamiyoruz. Kaynak olarak gösterdiği kişi ibni Sina, biliyorsunuz ki tıp denen dalın ana kisilerinden kendisi. Yine bir diğer örnek gösterilecek kişi Hz.Muhammed’in beslenme ve yeme alışkanlıkları, her öğünde tek çeşit beslenmesi, oruç tutmak, vücuduna zaman tanımak, mideni boş birakmak vs vs. Ayrıca bizim çok küçük ve masum olarak gördüğümüz bir ağrı kesicinin bile vücudumuza zararları inanın azımsanacak gibi değil. Bunlari uygulamak bu çağda mümkün değil gibi görünüyor “Ne yani ot gibi mi yasayalim, bir ağrı kesiciden ne olur, tıp boşuna mı var, doktorlar onca yıl boşuna mı okumuş” diye dusunebiliyoruz ama gerçekten bu kadar basit değil bu olay.