Merhabalar, bebeğim 4 ay 18 günlük. 4.ay atağında değil geçti sanırım. Doğduğundan beri uyku problemi var asla uykuya dalamıyor her seferinde ağlıyor gündüz hep ayağımızda. Bıraktığımız an uyanıyor hemen Gece de 10 11 kdr sallıyoruz. Salla bırak yöntemi vs hiçbiri olmuyor. Bu şekilde olup düzelen var mı bir umuda ihtiyacım var :(