Eminegul5 ben de yaptırdım, ikizlerime. Toplamda bir saat içinde 5-6 kere damla damlatıp göz bebeklerini büyütüyorlar, sonrasında doktor odasına alıyo ve toplam 30 saniyelik bir işlem, bebekler ağlıyor ama benimkiler öyle aşırı ağlamamışlardı. Yalnız aşırı maliyetli