4 günlük bebeğim safra kusması nedeniyle kuveze alındı tahlilleri temiz cikti ama doktor gözlem altında tutmak için kuveze aldı kusması ara ara devam ediyor sadece serumla beslenecek bu gece başına gelen var mı böyle bir durum yardımcı olur musunuz kendimi çok kötü hissediyorum