Asasas Kızlar herseyi üst üste geldi bebegimin sanırım artık ilk dişlerini çıkartıcak damaklar bayağı kabardı ne bulursa agıza götüruyo bagırarak 8 ay 10 günlügüz 1 haftadır ishal bellerine kadar sızıyo artık ustune grip olduk 😔 ilk basta sag burnu akıyordu sadece hapşırık vardı simdi genzinden geliyor hırıltı Aynı durumda olan varmı?
Yunel Asasas Bn canım ishal grip bizimde ilk dişimiz olucak 9 ay 20 günlüğü epey Bi kabarmış ama hala birşey yok gece uykusunda ağlayarak kalkıyor hırıltısı var nasıl geçicek bilmiyorum diş tozu aldım dün onu kullandım iyiydi fazla kalkmadı gece