Liyasmum Kızlar benim kızım 6 ay 20 günlük yüz üstü yatırınca hala bağırınıyor. Önüne en sevdiği oyuncakları koyuyorum. Emekleme pozisyonuna tam geçicekken vazgeçip ağlamaya başlıyor. Endişelendim bende , sizinkiler ne zaman emekledi
Dyg1dyg Emeklemek bır gelısım basamagı degılkı. Emeklemedende yuruyebılır. Endıselenmenıze gerek yok. Oglumda 9.aayında asla emeklemıcek dedıgım anda emekledı. Erken daha ❣️
Liyasmum Dyg1dyg ya sosyal medyada görünce endişeleniyorum ister istemez , yanlış bir durum aslında ama annelik , napalım 😄
Umutveannesi Liyasmum 8 ay 23 günlük emeklemiyor, öyle bir çabasıda yok 😂 ellerinden tutunca yürüyor. Emeklemeden yürüyecek herhalde bende 10 aylıkken yürümüşüm direk emekleme olmadan
Aslicamm Liyasmum Merhabalar, emeklemek bi gelişim basamağı değil ama 6. Ay da biraz erken gibi sanki :) benimki 8.5 aylıkken emekledi
Gelecegimsin Liyasmum vallahi benim oğlum yaşını 2 ay gecince emekledi biraz eringeçtik sanırım😄😄😄17 aylıkkende yürüdü
Bircicekannesiii Mihrimahveannesi Erken yürümesi için bişeyler yaptınız mı acaba kendiliğinden mi ben arada bir gün içinde zorda kaldıkça yürütecine koyuyorum 8 aylık olacağız da yürüme arkadaşı falan alsam mı gerek mi bilmiyorum yada kendiliğinden tutunarak olur mu diye düşünüyorum biraz da