Arkadaşlar 3 aylık hamileyim 4 gün önce aniden kanama oldum çok çok fazla hemen özele gittim düşük tehliken var dedi iğne yapıp Progestan ilaç verdi bebek etrafında çok Kan var dedi hiç ayağa kalkma hep uzan dedi çok üzülüyorum benim gibi bu durumu ysayan var mı Moral verin lütfen