Selamlar arkadaşlar benim bebişim daha 8 aylık ve hiç dişi yoktu neden çıkmıyor felan derken elimi ağzına götürdü birden sert bişi geldi ağzını hafifçe açtım baktım ve beyaz bişi var ve bir haftadır hiç oturmak istmeiyor hafif bir ateşi var ve huysuzlandıda neden diyordum meğersem diş çıkarıyormuş peki kaç günde çıkar ve ardından öbür dişleride çıkarmı çok merek ediyorum il bebeğim olduğu için biraz tecrübesizim ne yapmam gerek yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler güzel annelerim 🌹🤗❤️