Daha önce başlıkta kı kısaltmayı duydunuz mu bilmiyorum ama ben bir şeyleri arastirirken 2-3 gün önce denk geldim.
Dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu (DEHB)
Çocuklarımla ilgili biraz araştırma yaparken böyle bir şeyle karşılaştım ve çocuklarda böyle bir rahatsızlık olabiliyormus
Belirtileri neler diye baktığım da bir çoğu evet var ama nedense konduramadim sanki ya da bir psikiyatri görmeden kendi kendimize teşhis koymayalim dedim.
Çok hareketli,yerinde duramayan,herşeye çok çabuk ağlayıp bu ağlamaları falzasiyla uzatan,çok soru soran ve sorduğu sorunun cevabını dinlemeyen,sabırsız,Sık oyun değiştirme,herhangi bir şeye uzun süre odaklanamama vs.
Şimdi diyeceksiniz eee bunlar hemen hemen her çocukta olan şeyler
Öyle değil insan çocuğun da bı farklılık olduğunu anlayabiliyor.Yani anlayabiliyor derken biz fazla hareketli ve yaramazlar diyorduk kendimizce
Bide bebeklikten bu yaşlarina kadar hep zor büyüyen ve bizleri zorlayan cocuklardi..
3 yaşında gece uyku düzeni yok,markete gittiğimizde bir yere yemek yemeye gittiğimizde kesinlikle ağlamadan orada kavga gürültü çıkarmadan eve dönmüyoruz istisnasız hepsinden..
Buraya yazmamın sebebi kimsenin kafasını karıştırmak değil.
Bizde en kısa zamanda bir psikiyatri den randevu alacağız.
Aranızda böyle bir şeyi duyan,bu rahatsızlığın teşhisi konulan çocuk tanıyan var mı ?
Ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında