Normal şartlarda her ay 1 kiloya yakın alıyordu. Bu ay sadece 500 gram aldı. Sadece mama ile besleniyor. Mamayı hipp kullanıyorduk 3 ay güzel gitti sonra içmek istemedi . Aptamile geçtik suanda 3 saatte bir besleniyor ama bir türlü eski kilo almasını yakalayamadık. Normalde aptamil daha cok kilo yapar diyorlar anlayamadım. Basına gelem var mı ? Sizin bebekler 4. Ayda kaç kiloydu ? Kız bebek mama ile besleniyor