Ben ateşi olduğunda gündüz şurup veriyorum takibini yapıyorum gece uyku esnasında uyanamam falan diye korktuğum için doktor tavsiyesi üzerine paranox fitil kouyiyorum akşam 10 gibi sabaha karşı olana kadar götürüyor o fitil bizi sabaha karşı da calpol veriyorum. Calpol daha etkili dolvenden bu arada