Mihrimahveannesi
Çocuk rahatsız olmuyor mu, bizimkisi çok fazla sancılanıyor ağlıyor bende 5. Günde lavman yaptırdım, kavgandan sonraki 4. Gundeyiz birkaç gün daha beklersem yapar mı acaba kendiliğinden, çokta rahatsız oluyor yapamadıkça, yaptığında nasıl bir kaka gözlemlediniz?