Kizim 2 yaşında gece mamasini kestim bir tek yatarken iciyor ama gece boyu su istiyor mamayı keserken su teklif ettim bu seferde galiba suya alıştı gece boyu su istiyor vermezsem cok agliyor asla uyumuyor asla kesintisiz uyumuyor artik 2 yasinda neden böyle yapıyor anlamiyorum çözümü olan var mi
Bir de formul mama kullanıyoruz onuda bırakmak istiyorum artik sut veriyorum icmiyor icine cicibebe bal pekmez herseyi koydum kabul etmiyor illa mama olcak nasil biraktirabilirim