cerendiyebiri Merhaba. Osanit aldık fakat internette bilgi kirliliği var. Bir yerde tek seferde en fazla 2, başka bir yerde tek seferde 8 tane kullanın diyor. Bebeklerine kullanan anneler siz nasıl verdiniz?
LaMamaDellaCicala cerendiyebiri ben kremini alfim cnim eczana onun daha etkili oldugunu soyledi nohut kadar kullaniyorum bebegim bes aylik o kucuk tollarda 8 tane ver dedi bana ama ben tikanir diye korkup almadim ya kullanirsan bebegin kac aylik bide tikanip tikanmadigini merak ediyorum
kuzey-21 cerendiyebiri ilk başta 8 vereceksin. Ama dil altına koyacaksın öyle daha iyi faydası oluyormuş