Bsnl Canım benim şöyle diyeyim, benim oğlum 1 yaşına girdi ve gece 10 defa kalkar meme için.
Arkadaşımın da kızı var mesela o da 1 yaşında geceleri 1 defa kalkıyor.
Yani bu bebekten bebeğe değişiyor. Benim bebeğim meme bağımlısı yani acıktığından değil tamamen alışkanlıktan dolayı uyanıyor. Özetle, nasıl alışırsa öyle gidiyor. Biraz araştırmanı tavsiye ederim. En azından 6 aylıktan sonra gece emzirmesini en aza indirecek tavsiyeleri araştır, işin kolaylaşır ☺️ Benim bebeğimin sık uyanmasının nedeni yalnızca benim yüzümden olan birşey o yüzden naçizane tavsiyem bu size 💁♀️☺️