suleyilmazz ben normal aptamil ile aptamil conformili karistirirak kullandik hem daha cok sevdi hem de daha az az gaz yapti birde nurse ve biogia kullandim zaten mama kullaniyorsan gaz damlasi kullanmadan olmuyor arastirdim en sağlıklı olanlari kullaniyorum :)
He ama normal aptamil 1 kasik koyuyorsam ornek conformil 2 kasik koyuyorum ama snn bebegin kucuk daha tek seferde o kadar içmeyebilir tek seferde ... ben icmediginde farkli bir kaba ikisini karstrmistim ordan kullanıyordum