Kuzeyyyy canım bende arkadaşların dediğinin hepsini kullandım dalin hiç iyi değil desitin geçirir gibi oldu ama çok fazla yaydı bebanthol hiç bir işe yaramadı hametan geç geçirdi ana arko krem aldı kaynanam bakkaldan 3.5 falan sabahına geçirdi geçen yine olmuştu çok kötü sürdüm diğer gün baktım geçmiş dünya kadar o ara veriyoruz yeteri iyi olsunlar diye ama Bn çözümü arkoda buldum sende bir al dene canm sonuçta pahalı birşey değil inşallah seninkinide geçirir☺️