RainOverMe 2 yas ustu ıcın hangı oksuruk surubu daha etkılı acaba dr a gıdecegız de ona gore yazdırayım tesekkurler🙏🏻🌺
minderbob RainOverMe bisolnatur kullanıyorum memnunum . Bikaç çeşidi var şiddetine göre ve içeriği tamamen doğal.
irva RainOverMe Kurutulmuş ayva yaprağını kaynatıp içirin.Ihlamur da atabilirsiniz içine.Öksürüğü kısa zamanda keser.
babyboymom RainOverMe cnm kozalak şurubu al kesinlikle ig da sehirdenkoyegocc den aldım ben. Öksürük bizim geçen seneden beridir hayatımızda yok kesinlikle tavsiye ederim
Elifhakan12 RainOverMe bısol natır kullanıyorum 2 günde öksürük kalmıyor ortada. Hatta eşim ve ben bile konuşuyoruz
RainOverMe Arslanmerve cok tesekkur ederım ona gore davranayım bakalım yazan olursa🙏🏻🌺 neyı vardı bebısınızın yanı antıbıyotık falan da verdı mı
Arslanmerve RainOverMe ben bunu kendim eczaneden almıştım. Doktor 2 gün önce öksürük için bize ventolin ve zaditen yazdı. Etkili olmuş olabilir. Onları sorabilirsiniz oğlum 25 aylık
Arslanmerve RainOverMe Öksürük daha iyi ama bi covidiz aynı zamanda. Ateş devam. Aynı zamanda tereyağ pekmez ıhlamur vs yapıyorum. Bir de beyorganik çam kozalağı şurubu bir şeyi var. Ona da kesiyor diyorlar öksürüğü ondan da verdim