Merhaba kızım 18 aylık mamayı bırakıp süte geçmek istiyoruz sadece akşam yatarken ve sabah 7 de veriyorum mesela 120 yapıcaksak yarısı su yarısı süt koyuyor annem. Ama sütü kaynatmıyoruz hazır küçük paket süt kullanıyoruz. Bende hazır sütü kaynatalım daha sağlıklı olur diye düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz ?