Cly01 Kızlar sabaha poğaça yapmayı düşünüyorum geceden yoğurup buzdolabında bekletsem hamur nasıl olur acaba kabartip mi koymam gerekiyor bu şekilde yapan var mı???
2prenss_annesieliff_ Cly01 yok canım hamuru yoğur buz dolabina koy sabah kalktığında yap bir 15 20 dk tepside de mayalansin
Prensesannesiii9 Cly01 canım bence mayalı hamuru buzdolabına koyma ben normal dışarda bekletirim olur sabaha kadar
Tubaalprsln Cly01 Hiç o şekilde yapmadım ama 2 saat önce buzdolabından çakarınca daha güzel oluyo diye duydum
2prenss_annesieliff_ Cly01 evet. Canım dolapta yavaş yavas mayalaniyor sabah çıkart yap tepside de mayalansin hamur sonra at
alykncc1 Cly01 ben hem yoğurup koydum hem de şekil verip koydum ikisi de güzel olmuştu ama pişirmeden önce biraz dışarda beklettim
Prensesannesi2022 Cly01 ben bir kere yoğurup masanın üzerinde bıraktım sabaha bira gibi kokmustu 🤣 yiyemedik ama buzdolabını bilmiyorum