Merhabalar. 1000 tl verip Braun temassız ateş ölçer aldım alından ölçüyor. Sürekli 1-2 derece fazla ölçüyor. Kullanan var mı aramızda? O kadar sinirim bozuluyor ki çocuğun ateşini sürekli fazla zannediyorum. Ben mi yanlış kullanıyorum yoksa 2 cm bırakıp ölçüyorum. Daha uygun fiyatlı ateş ölçer öneriniz var mı? Oğlum hiç durmuyor 1-2 sn içinde hızlı ölçen bir şey lazım