Musabnannesi Merakımdan açtığım bir post 🙈lcw mağazalarında bebek ürünlerinde %50 indiirm varmış kimler faydalandı ben çıkamadım 🙈 neler alabildiniz karlı mıydı gerçekten merak ettim
Evaninanasi Musabnannesi %50 den almadım ama 2-3 hafta önce %80 yaptılar. 3 alt üst takım, 2 li alt ve 2 li sweat e 500 verdim yani parça başı 50 tl tuttu. Kışlık ürünlerdi bu arada. Kuzuma önümüzdeki kış için aldım ☺️
Musabnannesi Evaninanasi AA gerçekten mi çok iyi yapmışsın ya %80 daha iyimiş bedavaya yakın şimdiki fiyatları göz önünde tutunca 🙈
Gamzee181 Musabnannesi daha dün bir avm ye gittim öyle bir şey yoktu bugüne mi özeldi acaba. Üstte kalsın
Musabnannesi Gamzee181 yok canım normalde bayadır varmış arkadaşım söyledi banada 100 TL ye peluş takım almış 🙈 sen düşün
Musabnannesi Evaninanasi uygulamayı biliyorum canım ama bu ara mağazalarda %50 indirim varmış kırmızı etiket 🙈 arkadaşım bir parçası 100 TL ye bir sürü takım almış
Evaninanasi Musabnannesi evet gerçekten öyle lc indirimlerini çok sıkı takip ediyorum. Kendi montumu da 11.11 indiriminde 414 tl ye aldım. Normalde 1000 tl şu an 😂 indirime ekstra kodlar bayağı iyi oluyor
Musabnannesi Evaninanasi evet evet onlinesinde kod falan olmasa ZTen mümkün değil çok pahalı fiyatlar 🙈 ama mağazalarda onlineye göre daha da düşürmüşler fiyatları
Evaninanasi Musabnannesi çok iyiymiş o zaman benim bebek küçük olduğu için mağaza geçemiyorum ama faydalanan için çok iyi şeyler denk gelebiliyor 💃🏻
Musabnannesi Evaninanasi aynen bende aynıyım canım bebek küçük hastalık vs muhabbetleri var Allah korusun ihtiyaç halinde kodlarla sitesinden alıyorum 🙈
Fthnf_ Haberim yoktu ama bugün akasya mağazasına uğradım,eşime esofman alt ve üst aldım ikisi 350 TL, online baktım 600 TL . Oğluma da hızlıca 100 TL’den kahve tonunda pantolon aldım ve şaşırdım fiyatlara, zamanım olsaydı mutlaka çokca ürün bulabilirdim