Urass13 Tamamlayıcı sağlık sigortası var. Aşıları karşılamıyor. Ama onun dışında her şeyi karşılıyor. Hastanede yattı bir hafta kızım sadece katılım payı 15₺ ödedim. Yapılan gaita olsun kan tahlilleri olsun, serum, iğne, vitamin hiç bir şeyin parasını ödemedim.
Muayenelerde de aynı şekilde 15₺ veriyooruz tüm tahliller vs karşılanıyor.