Merhaba anneler, oğlum 19ayını 1 hafta geçti her su içişinde muhakkak suyu genzine kaçırıp öksürüyor. Neyle içerse içsin bu hep böyle, daha çok pipetli suluk kullanıyoruz çünkü bardağa bi türlü alıştıramadım daha ve ben bardakla içiriyorum mesela döküyor dökmesi bişey değil ama onda da genzine kaçırıyor. Sizin bebek ve çocuklarınızda da bu durum oluyor mu ve bana bunun çözümü için verebileceğimiz bir tavsiyeniz var mı?