Kızım 15 aylık,tutunup kalkıyor ,sıralıyor ,tek elle destekli yürüyor,eşimle aramızda bir kaç adım gidip geliyor ama hala kendi başına yürümüyor.Bizde sabırsızlıkla bekliyoruz ne zaman cesaret edecek diye.Kıyafetinden tutup yürütüyorum bıraktığımda anında duruyor,aslında tutmak da değil parmak ucumla tutuyorum,bıraktığımı farkettiği anda yürümeyi bırakıyor ,çok temkinli.