Uçak kapısında size poşet veriyor yer hizmetleri, arabayı kapatıp poşetliyorsunuz siz kapıya bırakıyorsunuz. Oradan alıp kargoya götürüyolar indiğinizde kapıda teslim alabiliyorsunuz, havalimanına göre bazen banttan alıyorsunuz. Kabinin içine getirmeyin yer olmuyor çoğu zaman. Bebekle arabayı yukarı koymakda gereksiz zaten. Kapıda teslim mis.