Dunyams Kızlar 3 ay 22 günlük kızım var korkuyor atılıyor hapsurmamıza oksurmemıze vs çok korkuyor atılıyor hoca ya falan götürsem mi geçici bişey mi ???
Ftm_islm Dunyams yok artık algılıyor artık o yüzden irkebilir normal arada okuyun yeter tavsiye etmem şahsen
Meri5807 Dunyams sezeryan ile mi doğum yaptın ? Çünkü benim kızım da çok korkuyordu sıçrıyordu sezeryan doğumlarda çocuk uyurken doğum olunca o an sıçradıkları için korkup bir süre böyle korku yaşıyorlarmış
Meri5807 Baakpnr- televizyonda duymuştum bende ne alaka demiştim ama belki vardır öyle bir şey diye yazdım olur mu olur bilemiyorum tabi 😂
Bebegimm1 Dunyams geçiyor çok normal siz bile ürküp sıçrıyorsunuz bebek ilk defa böyle şeylerle karşilaşıyr tepkileri gayet normal sizde bir şeye odaklansanz düşünseniz birden ansızın aniden ses yükselse ne oluyor deriz ben hapsırmak için oda değiştiriyordum
Eyllada Dunyams gayet normal bebekler moro refleksiyle dünyaya gelirler yenidogan döneminden sonra ufak ufak kaybolmaya başlar 6inci aya kadar sürebilir anı sese tepki vermesi bebeğinizin gayet sağlıklı olduğunu gösterir
eylulbebek22 Benim kızım da öyle. Hapsurmuştum yanında cok kotü irkilmişti korkup aglamasın diye yuzüne bakarak hapşu yaptım numaradan nerden ses geldiğini anlasın diye 😂devam eden seslerden korkmuyor ama ani sesten ürkuyor minik kuş