Bebiş daha çok küçük ☺️ Benim oğlum 3.5 aylık oldu hala arada akıyor sütüm. Birini emerken diğeri akıyor. Süt tazyikli geldiği an çekiyor kafasını. Ben peçeteye falan azıcık elimle sağıyorum 10 sn falan devam ediyoruz. Ama zamanla alıştığını farkettim bebeğin, sizin gibiyken daha çok boğuluyordu sütten. Zamanla terbiye oluyor, ilk zamanlardaki gibi şişlik falan olmuyor mesela meme de