Suyunu kaynatıcaksın ılıdıktan sonra biberonda ölcek var zaten ona göre suyu koyucaksın sonra her ölçek için bir kaşık mama koyucaksın yani 4 ölcek daha sonra köpürmiycek şekilde karıştırıp vericeksin köpük oldugu vakit gaz yapıyor bebeğe. Öğün olarakta bir öğle vakti ver birde gece uyumadan önce ver bence