Merhaba05 Selam hanımlar, Hem sohbet olsun hem de birbirimize fikir olsun diye soruyorum. Malum her gün herşeye zam geliyor… Kendinize ya da bebişinize zam gelecek diye şimdiden şunu aldım, bunu aldım dediğiniz bişey var mı?
Asyaveannesi04 Merhaba05 yazlıkları hep aldım yağ, pirinç, tuvalet kağıdı, makarna, çay baya stok yaptım
Dondurmalikahve Merhaba05 Bişey yapmadım ne yapılır zaten bi markete girsek 300 500 liradan aşağı çıkamıyoruz.
Civciv222 Merhaba05 akülü araba aldık zam gelir diye şuan evin baş köşesinde 🤣 klasik 5 litrelik yagimizi aldık 😄 bu kadar
Mina-Mustafa13 Merhaba05 bazı gıdaları aldık yağ, şeker , çay bakliyatlar vs gibi çocuklarında bez ve mamasını stokladik 3-4 paket gibi
HEY03D Merhaba05 biz genelde toplu alıyoruz herşeyi zaten çöp poşeti buzdolabı poşeti bile indirimdeyken alıp koyuyoruz. İndirim kovalıyoruz yani.sadece ben ücretsiz izne ayrılmadan önce maaşımız teke düşecek diye biraz aldık. Yılbaşından önce sadece zam gelir diye bebek bezi aldık 4-5 paket. Yağ felan kullandıkça alıyorum 5 litrelik bidonu 5 ayda bitiriyorum stok yapmaya gerek yok bence. Allah’a şükür durumumuz var alıyoruz durumu olmayan da stok yapanlar yüzünden alamaz diye düşünüp almıyoruz.
Merhaba05 HEY03D bende öyle düşünüyorum ama sonra sezonda bebek kıyafetlerine verdiğim paraya çok üzülüyorum bi kıyafeti max. 4-5 kere giyebiliyo hızlı büyüyolar malum
teacherozlem HEY03D ben de sizinle aynı fikirdeyim hem bir gıdayı ne kadar stoklayabiliriz ki hadi üç tane aldık sonra bitmeyecek mi her şey lazım olunca az az alıyoruz
HEY03D Baakpnr- memleketten zeytin yağı almıştım litresi 40 liraydı 20 kilo almıştım son şişenin yarısındayım 😅 çok uzakta yaşıyorum misafirim sayılı geliyor. Ayrıca tereyağı ve zeytin yapı kullanınca ayçiçek yapına gerek kalmıyor. Sadece kızartma ve kek pasta yapacaksam ayçiçek kullanıyorum kızartmayı da belki ayda bir yaparız genelde fırında yaparız
Winnithepooh Merhaba05 bebeğime her param olduğunda her yaştan kıyafet alıyorum 😁 3.5 yaşında yeri geliyor 7 yaş bile alıyorum 😇😇😇 bı ayak numara tahmin edemiyorum yoksa yazlık kışlık alcam onu bile beklemeden 😊 yiyecek olarak yağ aldık çiçek, zeytin yağına butcemiz yetmez bu saatten sonra 😁 makarna salça pirinç tereyag falan aldık her türlü zamli fiyattan alacağız kacisimiz yok 😊
Tasbebek_ Winnithepooh bu ben 😂 her param olduğun da her yaştan aldım 9 10 yaş bile var ve daha 4 yaşın da 🤣
sarmaliklahana Merhaba05 yazlıkları kışın kışlıkları yazın alıyorum onun dısında bişey yapmıyorum 😄 Kupon takip etmekten gözlerim kör oluyor o ayrı 😄🥴
Merhaba05 Deletedmom_39 ya geçen ayın 15inde zam gelmiş 700küsürmüş şimdi 1040₺ olmuş hiç haberim yoktu mecbur 1040₺ den aldım hem rota hem menenjit. şimdi gene zam gelecekmiş🤦🏻♀️🤦🏻♀️
GezginPaNDa Seneye için mont 4 5 takım kıyafet aldim oğluma. Havlu kağıt Tuvalet kağıdı Ayçiçek yağı Salca Süt Deterjan çeşitlerinden birer adet Pirinç kuru fasulye
berkinannesi_ Merhaba05 hiçbirşey almadım stok yapsam da bittiğinde alıcam yapmassamda aman herkes herşeye alıştı maalesef bu zamlar yüzünden
Rez Merhaba05 amaaaaaan her dakika zam geliyor zaten bıktık düşünmekten fiyatlara da şaşırmıyorum artık 🤷♀️