Oğlum 3 gün sonra 8 aylık olacak ek gıdaya geçtiğimizden beridir deniyorum, sebze pürelerini ve çorbalarını kesinlikle yemiyor. Önce püre şeklinde alışsın diye pütürlü veriyordum, hadi diyorum pütürlüye alışamadı blendırdan geçirip çorba kıvamına getiriyorum yine de yemiyor. Bir sürü şey denedim, patates, havuç, kabak, balkabağı. Ne yaptıysam sevmiyor. Yoğurt olsun, tarhana olsun, yoğurt çorbası olsun, kemik ilik suyu çorbası olsun onları iştahla yiyor, yulafmış, irmikmiş onları da gayet güzel yiyor ama sebzeyi bir türlü sevdiremedim. Ne yapabilirim sevdirebilmek için sizce? Sebzelerin vitamininden maruz kalsın istemiyorum 😢