Kızlar oğlumda bir tane biraz büyük oval şekilde pembe üstü kepekli gibi birşey çıkmış iki tanede küçük var.. .. sizce nedir 8,5 aylık şu an.. her besini 3 gün ile tadım yapıp veriyorum. Evdede kedimiz var ama öyle çok temasta falan bulunmuyor. Doktora gitmelimiyim. Siz böyle bir durum yaşadınızmı ?