Merhaba güzel anneler.
Oğlum dün gece ateşlendi. Ama belirti yok. Boğazı agrimiyor, burnu sabah biraz aktı sonra durdu. Hiç bir belirti yok.
Ablası okula gidiyor dün eve geldiğinde burnu tıkalı, hafif arada öksürük oluyor. Acaba ablamizdan mı bulasti diye düşünüyorum.
Sizde böyle birr enfeksiyon ya da grip geçiriyoruz musunuz belirtiniz?