Bebeğim 4 ay 23 günlük önceden gece uykusuna yatınca sabaha kadar sadece emip tekrar uyuyan bebekti gözünü bile açmazdı ama son on gündür gece uyanınca ağlıyor uykuya çok direniyor ve nerdeyse yarım saatte bi uyanıyor. Okuduğuma göre uyku gerilemesiymiş bu ve bazı yerlerde 4.ay uyku gerilemesi kalıcı yazıyor nolur bana geçici olduğunu söyleyin çünkü gerçekten hiç bu kadar yorulmamıştım doğduğundan beri gece ayakta kucağımda gezip uyutmaya çalışıyorum ve çığlık çığlığa ağlıyor bu dönemi atlatınca eski düzenine döner mi yoksa böyle mi kalır