Loveismom Kızlar yeni aldım 3 aylık kuzum için odamız 21-22 derece arası gidip geliyor içine ne giydirmeliyim sizce
Olimbonii Loveismom aldiginiz tulumu atabilirmisiniz bu tog islerinden anlamıyorum 😂 goruntusune bi bakayim bende alabilirim gece üşüyor sanirim elleri buz gibi oluyor ise yariyomu acaba isitma konusunda
Nur1212 Loveismom bebeğim 19 aylık yatak odası 22 derece ve tulumun atına ince alt üst takım giydiriyorum ayaklarını örtecek kadar penye battaniye örtüyorum ama onu üstünde tutmuyor zaten
Loveismom 1Meryem011 canım kimseden cevap yok ben içine sadece uzun kollu cıt cıt body giydirdim gece duruma göre bakacağım 😃
Loveismom Olimbonii nasıl atacağımı bilmiyorum resim olarak canım lcw sitesinden bakabilirsin oda sıcaklığını ölçüp ona göre alman gerek tablo var orda 🙏🏻
bebekece Olimbonii eller ve ayaklar genelde bebeklerde en uç noktalar olduğu için soğuk olabilirler bebeğim üşüdüğü anlamına gelmez. En doğrusu göğüs ver sırta dokunup bakmak ama en kesini vücut ısısı ölçmektir. Yeğenimin elleri yazın bile soğuktu yapı meselesi biraz
1Meryem011 Loveismom seninki kurudumu benm ki ıslak hala yarına kaldı sen bana yarın yazarmsn ne oldu bitti ney iyi Geldi usudumj usumedimi
Loveismom 1Meryem011 yıkayıp kurutma makinesine attım ben canım kurutma var bende yazarım şu an kontrol ettim sıcak terleme yok 8 buçuk gibi giydirip yatırdım ben yazarım yarın sana
Devranmoms Bizde de aynisi var oda da 21 22 derece icine kisa kollu zıbın giydirip ince penye battaniye örtüyorum beline kadar corap giydirmiyorum
Gunes789 İçine zıbın ve alt üst takım giydiriyorm. Her bebek farklı bu konuda benmki ince giydrn e üşüyor
Korayyy Benimkinde kurutma kullanmayın yazıyor ebebekden almıştım tog 2 kullanıyorm normalde zıbın tulum kullanıyorm şimdi havalar soğuduğu için içine pijama kullanıyorm
Olimbonii bebekece evet orayada bakıyorum genelde gogus kismina orasida soguk oluyor bazi geceleri uyurken
bebekece Olimbonii ozaman üşüme ihtimali var ben soğuk olduğunda teyit amaçlı bikaç kere vücut ısısınada bakmıştım 36.5 civarıydı hep anlamadım oyüzden üşüyomu üşümüyomu yani o soğuklukta aldatıco olabiliyor en iyisi her durumdada üstünğ örtmek😂
Olimbonii bebekece örtüyorum dogalgazda yaniyor sanirim ev soguk oluyor her gece olmasada bazi gece bakiyorm eli bumbuz sonra gogsune bakıyorum soguk üşüyor heralde bi tulum sart bize
Loveismom 1Meryem011 canım dün terlemedi ama göğsü sıcaktı yanakları soğuktu bacakları da sıcak değildi bugün yatırınca altınada ince pijama giydiricem 22 derece odan varsa altına uzun zıbın ve ince pijama giydir bence