Seaaaa Kızlar baby turco kullanıyorum 2aylık bebeğim ama sürekli kakası taşıyor hemde hergün 2numara kullanıyorum cırt cırtlar birleşiyor küçükte değil bence ama sleepy nasıl kullananlar bi fikir verirmisiniz ????
deleted20517 Seaaaa şuan sleepy natural 5 numarasını kullanıyorum bı sızma falan olmadı daha 6 buçuk ayligiz
edabolukbasi Seaaaa baby turconun diğer bezlere göre kalıbı küçük bende bir numara kullandım çişi taşıyordu primaya geçtim daha rahat ettik
Olimbonii Seaaaa bayadir baby turco kullanıyorum hic bir tasima yasamadim hatta gece bile alt degismiyorum sabaha kadar ayni bezle duruyor ve cok cis yapan bir bebeğim var ama tasmiyor 🤷🏻♀️
YagmurAcar3009 Ben doğduğundan beri baby turco kullanıyorum pişik VS yapmadı o yüzden devam ettim kalıpları biraz dar ama ben memnunum açıkçası sızma VS yaptı ama su sekilde dolu dolu yaptığı için bir kaç kez oldu onun haricinde olmadı
sarmaliklahana Seaaaa 2sinşde kullandım hala kullanıyorum. Kızım 15 aylık bu süreçte toplasan 20 kere tasmamıltır 🥴 Bacak kısımlarını düzeltin lastikleri en son baglayınca.