3 yasindaki oglum sabahtan beri bacağım agriyor diyor. Normalde de hasta ateşi falan oldu gecti sadece halsizligi vardi hastaligindan dolayimi yoksa ciddi birşey mi anlamadım. Hastaneye goturucem eşimi bekliyorum ama beklerkende sizede sormak istedim. Belki başınıza gelmiştir vs. Fikirlerinizi almak istedim