myemye_12 çok basit. Önce sakin olun eğer pompanız varsa bebeğinize de yarım saat bakacak biri varsa ılık duş alın akabinde hemen 20-25 dk sağım yapın biraz acılı olacaktır. Kalan sütüde bebeği emzirmeye çalışın. İlacınız bebeğiniz anca o boşalttıkça rahatlarsınız.
Sebebi beynin şuursuzca süt üretmesi ve boşaltamamız iki saatte tabiri caizse paket olmuştum ateşim fırladı serum yedim. Ve size bahsettğiö şekilde çözebildim.