Merhaba anneler.Bebeğim mama ve sağdığım anne sütü ile besleniyor.Fakat 2 gündür uyanık olduğu zamanlarda 30 cc den fazla içmiyor.biberon kullanıyorum sürekli ısırıyor yada çiğnemeye çalışıypr.Uyudugunda sadece 120-150 cc içiyor. Başına böyle bişey gelen varmı acaba ? Bebeğim 5 aylık yarın 6. Ayına girecek. Tok desem mümkün değil normalde her saat başı yada 2 saatte bir 120 cc içen bir bebekti