Benim bebeğim hiç emmedi doğru düzgün sonra rahatsizlandim ilaç kullanmaya başladım bida hiç emziremedim sütüm damla damla geliyor sağip sütü bosaltamiyorum çünkü damla olarak geliyo ve süt tuzlu versem tutar bebeğim ama . Sut bozukmudur ilaçlar felan sagamiyorum gelmiyo derken ne yapmalıyım emerken getirir belki sütümü iyice ama bilemedim ? İlaç kullanali baya oldu bu arada ama sütümü hiç sagmadim şu andada tuzlu tuttursam zararı olur muki