Dlshnn3 Termal Suya sokmam zaten zararlı ama şunu merak ettim eşimle gidip bebeği sokmadan eğlenebilir miyiz mantıklı mı bana mantıksız geldi çünkü birimiz havuzdayken birimiz çocuğa bakıcak falan pekte eğlenceli olmaz gibi sizce ?
guno Dlshnn3 ya bu benim de aklımdaydı ama büyük kış geliyormuş. Önümüzdeki hafta başlayacakmış sanırım ve 50 gün sürecekmiş Amerika’daki gibi kar kış kıyamet. Yani eziyet olur sanki bir de Kapadokya çok soğuk oluyor diyorlar.