petitehatunn Dmt01 4.6 ay şeklinde yaptırılabiliyor diye biliyorum. ben de 2. ay aşıklarıyla fazla gelir diye üçüncü ay yaptorırım dedim
Dmt01 findikburun biz yaptırıcaktık geç kaldık sağlık ocağındaki ebe yüzünden inş bişey olmaz çok tedirginim 😔
Rscb 3 ve 5. Aylarda veya 4 ve 6.aylarda iki doz olarak yapılıyor diye biliyorum ben doktorunuza danışın yinede 😊
Gunes82 diyabetli_anne bugün haberlerde tarihi geçmiş aşımı kullanılıyor devlet Die haber vardı. Zaten sürekli bu haberler dönüo kimi dio yaptır kimi dio yaptırma kafalar karışık hep
diyabetli_anne Gunes82 maalesef öyle her doktorun farklı bilgi verdiği aşılar ve cidden de pahalılar akıl sağlığımızı kaybetmeden şu süreçleri atlatalım inşallah
diyabetli_anne Ysmn5778 başlama zamanına göre değişiyormuş biz 4 aylıkken ilk dozu 6 aylıkken ikinci dozu yaptırdık 3. doz 13. ayda olacakmış
Esrayusuf Bu menengokok asiları neden bu kadar pahalı rotavirüs asisin iyi kötü yaptırdik diyelim bunu nasıl yaptiricaz devlet buna el atmalı bence insanın en deyerli varlıg evladı hadi biz yaptirdik yaptirmayanlar ne olucak fakirler ölsünmu yani çok acımasızca
doruknaz Dmt01 4 aya kadar zamanınız var diye biliyorum bizde 3 ayı biraz geçmişti yardık. 2 ay arayla iki doz yapılıyor. bebek 6 ay olmadan . bi görüşün doktorunuzla.