Bahar11 Bnm 2 ay önce yumurtalık kisti varmış ve kndilignden düşmüş Dr dedi ve bu adet degl adet olursan gene dedi ve 2 ay geçti hala olmadm yani 2 adet geçti korkuyrm😅düşüren fln varmi ne zmn adet oldnz
Bicirik59 Bahar11 kist düşürülmez ki yani 4 kere kist olayı geçirdim ancak ilaçla eriyip gider veya ameliyat gerektirir öyle düşmesi imkansız
Bicirik59 Bahar11 benimkiler de iyi huyluydu ama dediğim gibi doktor Bi doktor gezdim kist yüzünden hastaneler su yolu olmuştu benim için ama hiç Bi doktorda ondan bahsetmedi ne devlet hastaneleri ne ozeller ne araştırma hastaneleri gezdim hiçbir doktor bahsetmedi
Bahar11 Bicirik59 olablr bnm görünüyordu ultrasonda googleden da bakın yazar zaten bazıları adet yoluyla atiliyor
Bicirik59 Bahar11 Google inanmıyorum ben dediğim gibi öyle dusurme gibi olay olsaydı benimkiler düşerdi ne haplar ne iğneler kullandım 🙄🙄
Bahar11 Bicirik59 bünye farkı olablr bunu bana Dr dedi smdi ne yapablrm ki var yada yok 🙂bnm sorn o degl zaten