minikoglummmmm pipiyi yukarı doğru dik tutun ve altında ki çizgiye bakın aşağıdan yukarı doğru düz hizalı geliyorsa pipi düzdür, yamuk geliyorsa yamuktur ama yamukluk herhangi bir sorun teşkil etmiyormuş bizim sünnet doktorumuz öyle demişti. Benim oğlumunda öyle pipisi bez içinde hep bi tarafa yatık olurdu,sünnet ettirirken doktor ben sormadan kendi söyledi ve çizgiyi gösterdi sünnetle düzelecek bu dedi hakikaten de düzeldi. Ama yamuk kalması da bi sorun teşkil etmez demişti.