Limoncicegi- ben adanada yazın Eylül’de uzun uzun giydirip üstünü ortuyordum bide niye terliyor bu çocuk diyordum annemde üstünü böyle yapiyorsn ondan demstide o içeri gidince gene üstünü ortuyordum valla cidden ypaitgim cahillik ama ne bileyim insan çocuğunu duusnunce deli oluyor