Pelinsdmirtas 3 ay 18 günlük kızım, Kızlar dün nezleyle başladı akşam öksürük balgamlı + 37.4e çıktı ateşi çok yüksek ateş mi sayılıyor dolven verdim düştü sonra ağlama krizleri Falan bugünde ağlama krizlerine giriyor önerebileceğiniz birşeyler varmı
deniz-95 Pelinsdmirtas dolven 6 ay altı kullanılmıyor diye biliyorum ama bebek çok küçük bence bi doktora danışın.
BihterZiyagil_ Pelinsdmirtas cnm ateşi düşük. 39 un üstü çok yüksek ateş sayılıyor. İlaca bile gerek yoktu. 38 i geçerse verirsin. Dolven vermeyin daha küçük calpol verin
Pelinsdmirtas deniz-95 eşim akşam nöbetçi eczaneye gitti calpol ve dolven al dedim eczacı dolven ve parol şurubu vermiş bende parolu hiç duymamıştım oyuzden dolven vermek zorunda kaldım eczacı kullanabilirsiniz demiş analamadım 😔
deniz-95 Pelinsdmirtas parolu bende hiç kullanmadım ama dolven 6 ay altı ağır gelebilir. Parolu da bilen biri yazar umarım. O aylarda calpol kullanıyordum bu tarz bi durumda😓