Urasss13 Oğlum 2 ay 25 günlük dünden beri ishal 2kere tuvaletini yaptı ikiside öyleydi. Ama ateş, kusma hiç bir şey yok ne yapmalıyım?
amansallagitsin Urasss13 ama bu ishal sayilmaz ki ishal zaten kendini belli edrr ust uste sklkla olur gunde iki kere yapmakla olmyr ki anne sutu aliyorsa zaten sivi tarzinda olur
amansallagitsin Urasss13 gazli bi bebek bnm kzmda oleydi bn hata doktoruma resmli gostermsti oda nrml bu anne sutu aliyor gazli demek ki dedi yediklerine dkkt et kimyon kat yemklerine demisti sonra ishal nasil anlarm dedim ztn surekli kaka yapar dedi 10 bez olursa ztn ishaldir 6 7 kere gunde basladiysa yapmaya anla ki ishal
Urasss13 amansallagitsin yok oğlum dünden beri 2 kere öyle yaptı ben korktum. Evet dediğin gibi anne sütü alıyor oğlum ondan sıvı olduğunu bilmiyordum bende yeni öğrendim boşuna korkmuşum